Thursday, January 13, 2011

coret2 smlm n hri ni

ermm...cuti tngal lg smngu jew,cpt2 laa skit ta sgup dok umah...td da dftr sbjk...ergghh!!!bluurr tol aq..ta fhm tol..then tye2 mmber...oowh fhmlaa dr ta fhm lngsung kn..smlm trjadinye 1 prselingkuhan antara aq dn mmber laki aq(yg juga 1 sekolah asrama dgn aku)aq ta taw knp dy ta puas hty dgn aq dr sekolah dlu smpai skunx...nk kata matang tuu ta taw laa..aq ingt dlu kat skolah semuanye bdk2 hngusan je...da jmpe kat dlm fesbuk...ad spruhnye ok...yg sorang ni hah...cam la dy tue..bgus sgt..ni yg dy chat smlm:

TJ:EH eyh g mam lahh sama kau.....

AKU: da mam da...apsl nk blnje ke

TJ:eyh ko ni apesal haaaa...asyk muke ko je aq tgk...dasar PEREMPUAN TA TAHU MALU

AKU:eyh...ko nie....ap pasal ko ckp cm tuu??ta baik laa...sdrlaaa skit diri ko tuu
TJ:alaa ko pon sme sbok je kat dlm fesbuk ni apehal...

AKU:lol....ko yg chat aq dlu..aq xprnah mngharapkn ko tu chat aq laa...

TJ:da la ta cntik,bdn cm tong drum,xsdar dri lgsung,xder SIAPA YG nk kat KO laaa....sedarlaa!!!!

AKU:alhamdulillah....smoga allah mngampuni dosa2 ko,eyhh ko lg truk dr aq..da la ilmu xder..stkt kje kdai mkn kat food court,hati busuk....ad ke pmpuan nk kat ko ckp skit...aku ni ad jgk yg ikhlas mncintai aku dr ko tuu ap ada wehhh...eyh..dlu kat skolah snarai nme ko 2 yg pling HOT kat blik pngawas aq tgok...meluatlaa aku..aq ta pnh kcau hdup ko kat skolah n skunx ni ko nk kacau2 aq apehal...pkir2laaa...umur mngkat mkin matang bkn cm bdak2 yg dok ejek2 cm bdak 5tahunn......gggrrr...pkirla sndiiri sp yg ta sdr dri ok..

nk tau ap yg dy wt????trus OFFLINE hahahahah...puas hty,ta pnh aq wat cmni..haisshh...sshlaa klau org ta puas hty nnnggeee....

No comments:

Post a Comment